Kindr schtatt Indr
Des isch zwar schau ä Woile her, daß dui Griencard für dui Indr oigfiert worda isch, abbr mir sänd do en dr Zwischezoit so oinige Gdanka komma di wo ni uich net vorendhalta mecht...
I be grad nach ner Tasse T- mit moim Hond -online spaziera ganga ond dr Windows hot mir ens Gsicht gweht, do han i so schpondahn an dr Celeron Sommer vo dr Telekompjudr denka miaßa. Des isch hald so a Sach, wenn mr uf sein Ahnschluß a bissele wwwarte muaß abbr dr Typ ko mir mol oins Yahooschta! Wozu hemmr jetzt dui Indr mit därä Griencard also I moin dui Schpezialischde ussm Ausland wenn scho onsere oigna Informadig- Schtudenta en dr SMSterferie CD-Romlongret ond Unix dänd, a Microsofteis schlotzed ond nach dr neieschde Modem gkleided, also i moin im neieschdä Outlook, in hehere Stratosphära schwebed ond no eddamol einsundeins zämmazähla kennet? Die sodded jetzt an fordrschtr Frontpage kämpfa daß es ihne durch Bookmark ond Bein goht! No dädet dui Indr ebba oifach gfireballed werde, Hasta Altavista, Jongs, oddr, falls uich des elles Schpanisch vorkommt - Amigo Homepage! Do muaß onsere Kompjudrinduschtrie doch mol oifach oine Lycosten-Linuxen-Rechnung macha damid dui en dr Zugunft no gnug Cache hend!
Des isch jo faschd no schlemmr als des was dr Dschordsch Orwell en soim Buach Nainzäahhondrtviersechsaachzig vorausgsecht hot!
Ha- händ ses gmerkt? I hän grad ä webspacele gmacht!
Na, was reg i mi oigadlich uff - bei meinr BadTranswann ischd auno dEmail abplatzt ond dr Browser vo meiner Dusch isch hee.
No ischs jo grad reacht, daß mir mei Weib gschwend a Google-Hupf gmacht hot!
Doch oigadlich han i jo nix gäga Indr, dui solled ganz Intel-ligent ond omgänglich sei.
Ond weil dui Indr eigentlich ganz nett send, gell, drom hoißt mers jo au sIndernett!
Martinus Wagnerius d.Ä., 30.1.2002
Der untere Link führt zu meiner Satire-Seite mit den in diesem Forum schon veröffentlichten Satiren "Leonides for President" und "MIR händ Probleme mit dr Raumschtation..."
Von da geht es unten dann weiter zu meinen zum Teil selbst ausgedachten Witzen.
Viel Spaß!
OFF Topic: Satire: Kindr schtatt Indr
-
Heiko
Kindr schtatt Indr - e super Sach ! *o.T.*
Kindr schtatt Indr - e super Sach ! *o.T.*
-
Peter Wloch
Re:Hallo Heiko, Chr Ritter schon gelesen? *o.T.*
Re:Hallo Heiko, Chr Ritter schon gelesen? *o.T.*
-
Heiko
Re:Hallo Heiko, Chr Ritter schon gelesen?
Hab ich mir bisher verkniffen ! Werde das Buch im Maerz mit in den PL-Urlaub nehmen, denn wenn das mit den Sonnenaktivitaeten nicht "besser" wird, muss ich mir ja irgendwie die Zeit vertreiben ..........
Gruss Heiko
Gruss Heiko